Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 22, 2010

Window Shopping!

Semalam tertunailah hajat aku nak masak nasi ayam...haa resepi yg aku pakai semestinyalah dari blog DTS milik Cik Mat Gebu kita...bagi aku cukup rasa dah....tapi xberapa kena plak ngan tekak laki aku...dia dah biasa ngan resepi nasi ayam kat kedai yg dia slalu makan tu....chinese style..nak kena cari respi lain plak pas ni...kena tekak kita je tak syiok jugak kan...anyway kredit tu DTS for the resipi...

Tak pakai beras basmathi pun...ni beras xberapa elok..salah beli...jenuh la nak tunggu habis...hoho

Sup yang agak ksg..xsemeriah CMG kita..hehe

Sume peha ok!

Timun & Tomato...aku sorg je la makan...




Nak resepi?? KLIK SINI ye...

Lepas lunch aku ngan hubby siap2 nak keluar...

1st kitorang ke kedai aksesori, nak pasang no plat keta aku yg dah cicir xtau gi mana...pelik gila...xpatah, xapa..tapi no dah hilang dua digit...takkan gam dah hakis kot??? Abg aku mmg dah kamceng ngan tokey tu...

Bila dia ckp harga satu digit RM10 abg aku pon kao tim la, ye le...xsampai setahun dah tanggal...apa kes kan...so dia bg la RM10 utk dua2 digit.

One thing bout him kalau kau mintak tlg pape yg remeh2 pon dia layan tau. Kalau ko bli brg kt dia kan, 10 kali ko dtg blik mintak adjust ke apa dia layan jek...cam visor keta aku tu dah berpuluh kali double sided dia loose. Dia free je pasangkan tape baru...

Semalam tu lepas dia psgkan no plat...aku mintak tlg dia bersihkan sisa2 sticker pas parking bulanan yg tertinggal kt windscreen aku. Dia buatkan tau....mmg la keje tu sng...tp kau ingat kalau sebarang kedai dia nak layan? xpun dia charge la kau RM5 ke...

Dah settle keta aku kitorang gi mana tau?? Jeng....jeng..jeng...!!


BABY CENTRE..!!

Hoyehhhh....tak beli apa-apa lagi pun...tunggu tarikh keramat yg dtg setiap bulan tu...hehehe....so tadi cam excited tau tgk baju, baby court, botol susu...mcm2 lagi lah....baby court dah la coml2...rambang mata tau...tapi dah target satu tu....buatan dari kayu, kaler coklat...simple..breast pump pon dah aim nak bli yg mana...aku catit harga2 brang sume. Sebab plan nak gi baby exhibition kat midvalley hujung bulan ni. Kalau sana lagi murah sambar terus!

Oklah...tu je dulu...daa...!

P/S: Aku search kt tenet senarai barang baby yg perlu dibeli...tup2 kuar plak blog kak jemah kite..hehe...entri 2009 beb!

No comments: