Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 11, 2010

LEPAT PISANG

Hohohoho...! Shheeedaappppp... *mata berpusing2*

Aku rasa dari minggu lepas aku teringin nak mkn lepat pisang...pagi ni dah dapat wehhoooo...! Aku dah bedal 3 biji sekali! Pelahap kan...padahal dah makan nasi goreng utk bekfas dlm kol 9. Then dlm kol 9.30 colleague aku yg baik hati dtg bilik aku hantarkan lepat pisang.

Colleague aku ni mmg baik hati...ko sebut la apa saja..dia akan cuba bantu atau dapatkan ur wish. Sweet kan? Oh...dia lelaki tapi jgn fikir bukan-bukan k. Dia mmg jenis gentleman gitu, maybe sebab adik beradik ramai perempuan kot. Kalau korang dengar the way he talk to his sister...oh macam dalam drama okay. Sangat sopan dan lembut..tapi bukan auww ye...


Oh sambung balik..so dalam pukul 10 tadi aku makan 1st lepast pisang...yg kedua aku xcek kol bape...tp dalam 11.30 gitu aku da lesapkan lepat yg ke 3....ekekek...haa skrg aku sengeh la...esok time pantang nangis la kauuu nak buang sume lemak bertakung!

Aku ada sebut kat laki aku last week nak cari lepas pisang. Sudahnya kemarin masa lepak kt mamak ngan kawan kitorang, aku order apa tau. Roti Pisang! Wakaka...asal ade pisang jadik la kan...asalnya nak minum je sebab aku da bedal 3 ketul popia kt umah...laki aku pun xorder pape. Tapi kan sambil borak2 tu aku nampak pisang tergantung kt atas tempat buat roti canai tu. Slalu kan kt kedai mamak diorg gantung pisang tu. Dah la tu...tergoyang2 macam panggil aku...hahahah!!

Kitorg sampai kedai tu dlm kol 10...dalam kol 12 tu laki aku ckp rasa lapa...dia pun mkn 3 ketul popia je masa kt umah. Asalnya aku buat popia sbb mak mertua aku vegetarian hari tu, so senang watkan popia la bila dia dtg umah kan. Lepas dia balik baru kitorang kua. So bila dah pukul 12 mmg dah lapa balik la...dia order Indo Mee goreng...terus aku pandang dia ngan muka semanis kurma..ekekek...

"Sayang nak roti pisang boleh?" Aku takut laki aku xkasi je...sebab aku kan kena control makan...takut gula..gulaaaa! dah la roti pisang tinggi carbo dan gula kan..!

Skali dia bagi...heheh...terus dia orderkan...caayaaanggg laki aku..heheh

Pastu dia cakap...

"Hari tu nak lepat pisang...ni order roti pisang pulak...? Sume pisang je..? Pisang ni tak nak? " Tettttttttt...!! (Sapa yang paham tu paham la ye..ekekekek)

Aku gelak-gelak je...tu kat rumah la bang! Waaahh....xde maknanya... *_* .Sampai umah pun dah pukul 1.30...masing2 terus tumbang....

Esoknya aku gi opis ngan mata panda...cek BP terus tinggi....hamik...badan aku mmg xle cooperate kalau xcukup tido..BP mesti tinggi...time pregnant la..kalau xpregnant biasa je...mata je panda...

Ok la dah menaip ni hilang ngantuk..nak sambung keje...huhuh...

No comments: