Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 02, 2010

Kembar??

Owh....bukan aku cakap aku dapat baby kembar..so far scan still satu je...hehehe...tp kalau ada rezeki ALHAMDULILLAH...

Yang aku nak citer ni pagi hari sabtu lepas...mak aii...lama giler aku perap citer kan? gini la...nak online malam2 malas nak buat keje yg byk step tu (bukak beg laptop, on laptop, cucuk boradband,online, menaip then da siap kemas blik, simpan laptop, simpan kat blik) hohohoh...kang buatnya da set up tibe2 idea xdtg..or tiba2 laki aku mintak buat facial (oh ni slalu malam aku watkan utk laki aku) byk tiba-tiba kan...so end up kemudian la...weekend plak sibuk kemas umah..maklumla dah dekat Deepavali. Haa jgn pelik pulak.. MIL aku sambut Deepavali...so open house buat kt umah kitorang, coz umah baru yg MIL aku duk ngan adik ipar aku tu susah org nak cari.  Posmen pon leh cakap xjumpa alamat ek!! Apatah lagi org lain yg jarang atau xpernah ke area tu.

Heh...panjang btul aku melalut...so citer pagi sabtu tu sebelum aku gi keje aku masakkan la mee sanggul goreng untuk suami yang ditingalkan kesepian..chee waahh..ekekek...step terakhir aku pun pecahkan la telur...skaliii....teng...teng....teng..!!! Telur kembaaarrrrrr...!!!


 Telur ni gred C so kecik je cuma dia pjg sket dr biasa..tapi obvious sgt..tu yang terkejut leh ada dua kuning tu...!

Huih...terus otak aku melalut okay...ekeke..berangan dpt anak kembar...! waahhh...siapa tau?? Miracles do happen kan?? Tapi saja je berangan sebab tau dah scan satu je...hehehe...bila aku story mori kat MIL aku pun dia cakap benda yg sama...hehe...sekepala je tau slalu...

Tu je.. ;p

No comments: