Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 12, 2010

OpppsSSs!! Sorry...!

Normally hubby or me will sms each other at least 1@2 hours once. Ye la zaman bercinta kemain ko nak sms kan...dah kawen kena la menten...kadang-kadang kalau aku bz pun, then tetiba perasan da dekat 2 jam kami senyap je aku akan sms at least..

"laling...!"

or

"love you.."

cam tu la...

Bagi aku that's the way aku nak dia rasa aku sentiasa ingat dia. Yela, bila laki bini keje ni..hanya malam lah waktu nak spend together gether kan...tapi tu pun kadang kita sibuk lipat kain la, time tu la dia nak online la (laki aku banyak keje luar), nak buat laundry la..ye aku wat laundry malam. So kadang waktu malam pun terhad. Jadi kena la pandai-pandai nak eratkan hubungan suami isteri.

Perihalnya yang aku nak story mory ni gini...suami kecintaanku adalah berbangsa India. So suatu hari yang amat bz di opis,aku baru teringat dah dekat 3 jam aku xsms dia...dia pun sonyap je...bz jugak lah tu...jadi aku pun laju2 sms laki aku..

"laling!"

Then hp aku bunyi...tenonettttt...ada sms masuk...

"Apa? Kaling? Keling ke??"

Wakakakakak...time tu aku da xleh tahan...terhambur gelak aku!

Rupanya punya la nak laju...aku tersalah type...pastu aku pun reply...

"Haha...salah type la dear...syg nak tulis laling!"

Then dia pun reply...

"Wakakakakakakak...."

Laki aku xde la sensitif sgt...maksudnya kalau gurau kena tempatnya, dia xkesah...

Contoh la ko tengah tengok2 tv ngan dia, tengah layan TV3 tiba2 ko ckp gini..

"Oit keling...tuka jap TV2, ada citer best la..." tu mmg nak kena terajang masuk lubang jamban la..memang xmuat tp yg xmuat tu la lg sakit kan?? :p

Tapi kalau situasi camni....

Aku dan dia dah plan nak kua, so dia dari somewhere else nak pick me up, dia ckp lagi 5 minit dia sampai...ko tunggu2 setengah jam xsampai. Then ko rasa nak gi toilet...bila dtg balik kt tempt menunggu dia dah sampai...then dia perli2...

"Abg cakap 5 minit tadi, ni abg lewat sampai stgh jam pun syg baru turun..kalah keling mcm ni tau..."

Haaa....

"Eleh...syg dah turun tau..tunggu punya la...rasa nak terkencing gi la toilet dlu...ha...siapa yg keling...bluwekk..."

Haa kalau mcm ni dia xkesah punn...ni contoh laa..

No comments: