Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 16, 2010

JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU


Hulaaa...!! Nama aku Sya...em..sebenarnya tak la baru dalam dunia blog ni...sebelum kewujudan blog ni aku dah ada blog lain...tapi disebabkan beberapa perkara I've decided to start over again....jadi kire freshie jugakla kan...hehe...

Bak kata penganjur mesti la mengalu-alukan viewer kan..jadi aku yang serba kekurangan ni amatlah mengalu-alukan kalian semua ke blog aku...mungkin tak banyak lagi kandungan bermanfaat tapi sekurang-kurangnya aku harap dapat berkongsi sedikit perjalanan hidup yang mungkin dapat memberi panduan pada pembaca...InsyaAllah aku akan cuba selit-selitkan bahan-bahan yang bermanfaat ye.. ;)

Akhir kata aku berterima kasih pada Ben Ashaari atas usaha murni beliau ni...dulu masa di blog lama dah follow dah...tp silent reader je.. :p sekarang sambung balik...maybe pasni leh aktif sket mengomen...

17 comments:

man yusoef said...

salam perkenalan...sy dah follow..hehe

.::cEritEra Hati FaTiN::. said...

salam perkenalan..dah follw sini=)

apezs shah said...

salam

hye apezs BW dr blog En. Ben
Apezs dah Follow. Salam Aidiladha..

Hishyamuddin said...

salam kenal..
jom dtg sini gak..

Nur Azila Ismail said...

salam kenalan ya :)

happy blogging ! :)

norh said...

salam perkenalan :)

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben ashaari..

datang guling2 jap sambil baca entri kat blog ni.... (^__^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

haniz said...

salam perkenalan
http://haniz-eyecandy.blogspot.com

Ziezah a little girl said...

salam perkenalan dr blog abg ben :)

lau sudi singgah la teratak

http://nurazizahyahaya.blogspot.com

Sya said...

Salam kembali buat man,fatin,apezs,hishyam,zila,norh,azrul,haniez,ziezah.

Thanks for ur visit ya...will pay ya'll a visit for sure...

Cik Ila said...

Cik ila dh follow.
salam perkenalan

Sya said...

Salam perkenalan Cik Ila... thanks ya!

♥ kyu said...

blogger baru here!
salam kenal

jom ke blog kyu =)
Salam Aidiladha buat semua umat Islam

Sya said...

hi kyu..salam kenal...sure will..!

Sya said...
This comment has been removed by the author.
♥yaya budak suka embun♥ said...

salam kenal :)
harap tak terlewat :)

Sya said...

hehe...xda istilah terlambat dalam berkenalan...salam kenal..