Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 20, 2010

Medical Check Up

Hari ni aku buat check up...baby aku dah 1.4kg...! Yeaayyy!! Alhamdulillah both of us sihat cuma BP reading aku yg bawah tu tinggi sket...normal shud be below 80...aku nye 81...huhuhu...

Slalu kan aku check up sorang2 sebab jauh dari rumah kan...xbaloi laki aku nak nganta or teman..
Hari ni laki aku nak buat full blood test dengan X-ray...so amik kesempatan teman aku check up skali..leh la dia tgk our baby...yg lagi happy coz MIL and SIL aku pun ikut...yeayy mari penuhkan bilik doktor...

Hari ni scan baby dia tutup muka....hehe....comel sgt...aku da ckp ngan baby semalam yang appa,ammai and atei dia nak tgk dia hari ni....malu la tuuu...eiii geram tau...hari ni dia bukan main behave lagi...xlasak sgt mcm slalu masa scan. Agaknya ramai sgt tengok tu yg dia behave kot...

Laki aku plak nebes nak amik darah coz dia xpernah experience any cucuk2 badan ni...alhamdulillah everything went well. Urat sng dapat, dapat sarah yg cukup and the best part dia kata xsakit...fuhhh...

MIL aku cukup excited...this is her 1st time tgk ultrasound, dulu2 mana ada kan. Masa dia nak deliver abg aku dlu pon dia xtau pun sepatutnya baby kua kt mana...dia tau la kt bawah tp kot celah mana tu xtau...huhuhu...sooo naive kan? kita skrg siap ada video untuk tgk....

No comments: