Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 23, 2010

McDonald

Tak ingat la aku penah sebut ke tak dalam blog aku ni. Sejak aku pregnant kan...tekak nak mkn fastfood je...KPF,McD, Domino's...tapi xleh la diikutkan tekak kan...matikla hari2 makan fastfood...xde zat..mahal plak tu...

Hari ni aku bawak bekal bihun goreng...mmg plan dah dari hari ahad sbb dah bli taugeh ngan tahu kan...bila semalam tengok bihun kat blog PEEJ.BURHAN tu....laaaagi la xsaba nak mkn bihun. So menjadilah aku masak bihun hari ni berlaukkan telur mata kerbau....sesudah langsai, makan jambu batu plak...rajin tau mkn buah skrg...bg zat kt baby.

Tengah-tengah makan kan....aku terbau something....aarggghhh...so tempting....menggiurkan...it's McD's fries!!!!! Staf aku 3 orang tgh melantak McD...leleh ok...


Bestnyeeeerrrr....


Fries yg paling aku xleh tahan tau...ada la jugak 2@3 kali aku singgah beli fries je masa blik keje.. 

Sabar....sabar....ko dah telan bihun...takkan nak mentekadarah lagi???

Lantas...

SMS : "Bang...jom ki dinner McD hari ni nak?"

Huhuh.....TEWAS.....

P/s: Yeaayyy!! Chenta ku kata..."Boleh syg..."

No comments: