Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 21, 2010

Kek Coklat Kukus

Okay, sejujur-jujurnya aku sangaaattt suka coklat..xkisahla dalam bentuk apa kan..choc bar, ice cream, susu, hot drink,kek....anything...! Sebab tu kaler aku pun coklat...heh...ade kena mengena?

Hurmm..asalnya aku nak buat kek coklat untuk raya...memandangkan aku takde oven so aku cari la resepi mengukus je...so di bawah adalah hasil yang super buruk tapi cukup sedap dimakan...wahahahah!!! puji diri sendiri... :p



Seriously rasa dah ok...tapi huduh giler topping aku...xtau dah cane nak buat...aku tgk kek CMG tu cun jek...aku try pakai sukatan tu pun topping coklat aku xkilat..wuwuwuwu....

Yang dalam gamba ni bukan raya punya...ni deepavali punye...resepi lenkali aku post sebab tak ingat cilok kt mana...tengah search blik...hahaha...!

No comments: