Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 03, 2010

Agar-agar Santan

Agar-agar ni aku wat minggu lepas sebenarnye...hari Ahad malam Sabtu....ehhh?? ada eh gitu...tersasulll daa..hari Ahad malam Isnin la....bukan yg baru ni...yang sebelum lagi..kire sminggu ke 2 minggu?? hahaha...lantakk...





Sebenarnye ni mmg feberet...aahhhh ko Sya sume makanan feberet ko kan?? Dah lama nak mkn lak tu...so buat la..ni cubaan kali pertama..alhamdulillah menjadi...siap semangat bli bekas comel2 tu...tapi 20 ketul je...yang baki aku curah je dalam tupperware..bagi MIL aku, bawak opis ngan staff hubby aku. Last2 yang tinggal kat umah tak habis2...dah aku je sorang mentakedarah...laki aku tak layan sangat sweet2 ni...tapi kalau coklat ngan aiskrim...laaaajjuuuuuuuu!

Bosan ek entri ni?? ekekek..!

No comments: