Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

November 19, 2010

KOTA KINABALU...Land Below the Wind...

Awal tahun hari tu aku ada pegi KK...salah satu misi aku kat KK nak makan seafood puas2..! I loooooovveeee seafood soooo mucchhhhhh....as much as I love my hubby...wakakak...giler kau...! Mana boley weeyy....kasihku pada hubbyku tiada tolok bandingnya...ececece....! Tetiba nak jiwang mode..

Okaylah aku lapar sebenarnya...so aku saja hidangkan gambar2 ni bagi korang lapar pulak...ekekek...

Udang Goreng Butter

Ketam masak special..hehe xingat tapi ada rasa kicap dan daun kari..marvellous..!

Siakap Stim


Siput Tarik
 Saje aku besaukan gambo.....hehehe....total adalah RM210..!! Sangat cekik darah kan?? Sebab ketam tu 2 ekor je RM90 hengget...kitorang dah kena cekik weeiiii...!! Bunguks...

Rupanya kat sana kalau nak murah beli yg mentah masak sendiri...dah kata holiday..apa kes nak masak2?? lagi dok hotel...hoih...

1 comment:

norh said...

udang dgn siakap tu nampak menarik sangat..ketam tu tak brapa (lepas tengok harga dia)..he he