Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

October 20, 2010

Yang lepas-lepas...

 Selamat pagi sume...oleh kerana pagi ni aku kena pose dulu...maka....aku saje letak gambo2 mknn...ekekek...ntah pape...




Ni Roti John aku buat masa bulan pose ari tu....
Ni nasi ayam yang aku makan kt Madam Kwan's...sodapppp sukeee


Faverettt...ohhh sgt lemak manis...air avocado tp payah benor nak dpt...

Ni kawan aku order kt Madam Kwan's...chicken chop...ok la.

 Soya bean kt Madam Kwan's

Mee Kari...Madam Kwan's...aku xrasa yg ni...tp kata mereka sedappp...

Ni aku minum air khatira kat Gaylang Kopitiam kat Harbour Place...dah lama teringin nak rasa tapi hampehhh xsedap langsung...macam air susu pekat manis tp xcukup susu pastu taruk selaseh...tu jekk...

Roti bakar...biasa2...nothin extra..

Ni lunch aku smlm...hehe...singgang ikan caru...

Ni sambal kering tempe+ikan bilis..buat sendiri...xkire nak ckp sedapp jugak..akakak...ratah2 semalam..


Dah..tu je dulu...aku ade meeting satgi...byee...

No comments: