Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

October 05, 2010

HeLLoOOOo

Akhirnya hajat untuk mempunyai satu blog lagi terlaksana...ni bukanlah blog aku yang pertama...aku dah ade dua blog lain...tapi blog tu menggunakan identiti sebenar..ada beberapa sebab aku tak nak dedahkan identiti aku yang sebenar kali ni. Mungkin kalau ade rezeki korang akan tahu sikit-sikit kenapa aku rahsiakan identiti aku...

Anyway salam perkenalan kepada pembaca...panggil je saya sebagai SYA...it's part of my name too.. :)

Apa yang aku harapkan dari blog aku yang bongsu ni adalah sebagai tempat luahan hati aku, tempat aku berkongsi cerita yang mana mungkin boleh bagi manfaat kepada sesiapa..yang buruk jangan la pula diikut ye..

Okeh...nak tengok layout blog dlu touch up mana yang patut dulu..pelan-pelan kayuh...!

No comments: