Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

October 21, 2010

Perkampungan baru untuk org jawa...mungkin...

Tetiba teringat...semalam masa meeting...GM aku ni mmg tengah serabut...mertua dia baru meninggal mengejut..eh...ade ke meninggal xmengejut?? ceh memain plak...maksudnye xsakit,xterlantar...tup tup meninggal...meninggal pagi yg sama kami ada meeting...so dia attend meeting lepas baru nak ke spital...sebab diorg nak wat posr mortem dlu...

Selesai meeting...

Puan N: GM nak gerak bila?
GM: Tunggu anak jap dia gi PutraJAWA jap...
Puan N: PUTRAJAWA???

Aku yg dok sebelah GM ni pun dah nak tersedak...dah la aku tengah tonggang air
mineral..hoihh...nasibbb..tapi mmg aku xleh cover la terus tergelak..kejam giler rasa..

Ngahaha..mungkinkah itu perkampungan baru untuk org2 jawa?? hehe...setiap kali meeting ade je lawak dia yg menjadi ingatan...GM aku mmg sporting...dia kalau bercakap bahasa dia "ko" "aku" je...

Masa 1st year aku keje dulu...aku masuk ogos 2008...bulan 12 tu dia tanya aku..masa tu aku ade discussion dengan OM dan GM...dah habis discuss tu dia saje la bermesra2...ecehh...

GM: "Ha...cane bonus hari tu? Ok??"
Aku: "Bonus??"
GM: "Ye la...ok tak?" sambil sengeh mcm yakin aku dah masyuk dpt bonus...hoih..
Aku: "Saya mana dpt GM...xlayak lagi..confirm pun xlagi..."
GM: "Eh ko masuk bila?? Aku rasa mcm dah lama ko keje sini..."

Ohhh....GM aku rasa lama sebab dia suke ke tak suka??

Suka - sebab senang keje ngan aku so rasa dah serasi...so rasa cm dah lama keje sama2...
Tak suka - tak senang keje ngan aku so kejap pon rasa lama kannnn....

So mana satu?? Oh....

P/S : Aku terseksa giler masa borak2 pas habis meeting chairman aku gi pasang curut...blik meeting tu dah la xbesar mana...tertutup beraircon...kaaauuu isap curutttt??? dah la aku preggy...tak sensitif langsung...busuuuuukkkk gilaaaa!

No comments: