Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

October 20, 2010

Talking to my baby..

Ketika mengharungi tol yg seperti lautan kereta...

"Ibu lapar la baby...balik ni ibu nak makan nasi la...emmm tapi nak lauk telur ke ikan?"
"Telur ke ikan ek baby? baby nak yg mana?"
"Telur ke ikan?"
"Telur?" sambil pegang perut...tak rasa pape...
"Ikan?" masih tangan diperut...xda jugak rasa pape...
"Telur ke ikan baby? Telur?" senyap...
"Ikan?" buukkk...rasa tendangan...aku xtau la kaki ke tgn ke..tp memukul ke perut aku la kan..
"Telur?" takdok pape...
"Ikan?" bukkkk...lagi...
"Telur?" senyap...
"Ikan?" bukkk....hoh sohih..
"Ok ibu masak ikan k balik ni..."

Dalam hati pikir sempat ke? ikan dalam freezer lagi...kol 6.15 aku dok kat tol lagi ni...dalam setengah jam lagi nak sampai umah..kol 7.30 aku da kena stop mkn dah...2 hours before cek gula dlm dara darah. Aku kena amik reading kol 9.30...hohoh...xpe redah je..

Heheh...sempat ko...ikan caru masak sambal...lagi 5 minit nak 7.30 aku da siap mkn...hoh..cayeee tak??? nasi aku da masak mlm tadi...patut utk bekal hr ni tp bgn lewat xsempt nak masak bekal..so aku panaskan je nasi tu tadi. tinggal masak ikan je la..gambo xde la nak snap2 kan....dah kata rush hour...

Aku sms laki aku bg tau pasal my conversation with baby....he replied...

"Baby lam perut pun dah pandai pilih makan....kuat mkn cam mak dia jugak..."

Hohh?? aku jugaaakkk kena...bukankah itu tanda2nye cerdik?? hehehe...xde la..aku xde la caya sgt yg tu mmg anak aku jawab pertanyaan aku kan...but nothing impossible...cuma it could also be a coincidence...no matter what it was...no harm doing it kan? Aku rasa seronok...

Oh hari ni aku ada meeting...time meeting tu pun anak aku sibuk meeting lam perut...wat round table...discussion...ekekekek...! Tertahan2 aku....

No comments: