Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

October 09, 2010

Cakap Tak Serupa Bikin

Kat tempat keje aku ni level executive hanya ada 2 orang...yang lain adalah supervisore dan kerani. Aku slh sorg eksekutip tu, so the other one tu yg aku nak ckp ni. Bukan la nak mengutuk ke apa...tp moga jadi peringatan pada kita. Lagi pon korang tak kenal sapa so xpelakan....

Actually benda ni bukan sekali dua terjadi. Aku dah naik nyampah. Dia slalu tegur staff lain jgn buat bisnes masa keje especially panggil org luar...TAPIII....dia pnah jual kuih raya okay..time kije eh..kalau time rehat aku peduli apa...pastu siap kawan dia dtg opis pon nak jual kuih raya  PONNN time opis. Heloooo ko tak kasi org buat tp ko buat tu apa citer? Mcm mana org nak ikut/respect? Yg aku jadi hangin tu sebab baru je jap tadi dia kacau staff aku, jual apebenda ntah...dah sibuk staf2 aku berkumpul tengok katalog tuh...apajadaahhh???! siap ko bg explanation mcm ade briefing...ko nak aku sound ko depan budak2 ni ke?? Hoh...bengang!!

No comments: