Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

October 06, 2010

Petang dan Lapar

Asal petang je lapar...bila lapa tu maksudnye dah petang la tu...adeh...padahal tadi makan fries liciiinnn..! burger konfem la aku habiskan...semalam otw balik pon aku da kebulur mcm xmkn tengah hari, padahal lunch mkn jek nasi..aku bawak bekal nasi ngan kurma telur. Tapi belum kol 5 aku dah menggelupur lapar! So otw balik aku singgah bakery and beli 2 egg tart ngan 1 bun. Kenyang sampai mlm...cuma dlm kol 11 cam tu aku makan biskut tawar cicah segelas milo coz kena makan ubat. 

Ni bukan yg aku masak...ni aku pinjam kt Chef Liza nye blog sebab aku tak snap2 pon..

Hari sama jugakkk...lapar kemain nih...nak bli apa utk aku isi perot ni kang ek...adeh...time nak jimat2 ni plak perot meminta2...kalau xde baby lam perut ni mmg aku pedulikkan ajeee...tunggu le kat umah br mentakedarah ape yg ada..

Dah aku nak balik. Dot

No comments: