Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

October 06, 2010

Nasi Ayam...yammm....yammmm..!

Dah beberapa hari jugak la sebenarnya aku teringin nak makan nasi ayam...terasa nak masak sendiri pon ye...rasa nak makan nasi ayam feberet kat restoran near my office pun ye jugak...ekekek...tamakkk! Selalu hari-hari aku bawak bekal untuk lunch..tapi hari ni sengaja tak bawak bekal. Niatnya nak makan nasi ayam kat restoran tu la..at last tak pegi.

Kisahnye hari ni ada makan free kat office..kat tempat keje aku ni kalau ade talk from outsiders, diorang provide lunch skali. Hari ni dapat McChicken set..aku tak dapat info pun, selalu ade memo few days before talk. Tapi dah rezeki aku kan...hehe...so tangguhla niat makan nasi ayam tu esok yee...

Tadi bukak blog CMG tengok-tengok resepi nasi ayam...tak tau la bila nak buatnye..terliur aahhh...!!

No comments: