Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

January 11, 2011

Patah balik??

Ni kejadian last week sebenarnya...mcm biasalah...citer dah basi kan...Korang tengok la mcm mana jam dia..rasa mcm...wah..?? berapa tahun nak sampai opis ni????


Mmg la org kata lumrah la jam...tp masalahnya laluan aku ni bukan jam spot...so apa hal la kan? keluar2 je dari tol kemuning about 300m mcm tu dah tak gerak. Gilo apa??? Aku membayangkan nak redah sampai ke Hicom tu mcm rasa mcm pegi johor plak jauhnye...ni aku keluar dah pukul 9 tau...so aku budget ada accident la...sebab normaly kalau hujan pun jam dia tak la teruk mcm ni...ni 3kali ganda teruk dia..so there must be someting happened la... 


Merangkak-merangkak...tak da apa pun..sampai la ke Hicom...tak ada accident sket pon...yang ada cuma kereta rosak..itu pun dia dok kat emergency lane...then what caused the jam??

Sangat tak puas hati kalau ada satu kepelikan melanda tapi tak tau sebab...btul tak? Sampai blik keje aku dok bebel pasal benda ni kat laki aku...apesal jam? Tak da accident pun...road blok lagi la bukan...kereta rosak pun bukan kt tengah2...kt emergency lane..

Hoih......!

No comments: