Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

January 03, 2011

Bergelora...~!!

Huhuhu...rasa xsedap badan betul la da tiga hari ni...pinggang sakit lain macam...nanti tiba2 kepala sakit mcm bengal...rasa mual2...

Orang slalu early pregnancy rasa mual2...ni aku dah sarat baru rasa...xselesa betul...menjadikan aku rasa nak mengunyah je..hahaha..org xlalu aku makin lalu...bukan la makan beriya..tp nak hilangkan rasa mual ni...

Laki aku mcm biasa gi main badminton. Aku da pesan tepon tu tengok2 k...kot2 la aku tetiba nak terberanak kan...mana la tau...

Perut dari pukul 6.30 bergelora...bukan sakit perut tapi si comel ni dok bergerak2...macam ombak...hehehe...kejap kiri kejap kanan...tetiba rasa blotted....hoih.....

No comments: