Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

January 09, 2011

09.01.2011 - I'm one year younger..! Eh..!

Alhamdulillah....aku masih bernafas sehingga saat ini. Semoga aku diberikan kesempatan untuk selamat melahirkan kandungan aku dan membesarkannya dengan penuh kasih sayang. 

Aku bersyukur kepada Allah s.w.t atas segala nikmat yang dikurniakan beliau sehingga aku tak pernah kebulur dalam hidup aku...tidak pernah keseorangan dalam menjalani hidup. Alhamdulillah.

Terima kasih yang tak terhingga kepada suamiku yang menjaga aku sebaiknya sepanjang aku hidup bersamanya dan sepanjang aku mengandung.

Dan takkan kulupa terima kasih kepada ibuku yang mengandungkan dan melahirkan aku serta membesarkan aku. 

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...

Alhamdulillah..

Semoga aku dipanjangkan umur yang diberkati, diberikan kekuatan untuk menjalankan ibadah kepadaNya yang am terutama yang khusus. Jauhkan aku dari jalan yang sesat, kurniakanlah aku dengan rahmat dan berkatMu. Murahkan rezeki aku serta keluargaku, permudahkanlah urusan kerjayaku. Jauhkan aku dan keluargaku dari sifat hasad dengki manusia atau pun syaitan. Jauhkan lah aku daripada termakan rezeki yang haram dan kekalkanlah ia ke sepanjang keturunanku.Kurniakanlah aku zuriat yang sempurna  rohani dan jasmaninya, yang soleh/solehah serta taat pada agamaMu dan kedua ibubapanya. Amiin...ya rabbal 'alamiin..

Kepada yang membaca..jika sudi aminkanlah doaku ini. Mudah-mudahan kalian mendapat berkat dan rahmatNya.

No comments: