Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

December 12, 2010

The Shrek

Hehehe....ni la kaki shrek...




Bengkak yg tak surut sejak merayap kt uptown shah alam..dr kol 12 sampai 3.30 pagi @_@

Hubby cari T-Shirt ada colar..T-Shirt ada gamba pistol...ade dua kedai je jual...tp xde rezeki...dua2 kedai da habis stok...pity him..frust btul dia. End up dia bli yg  xda colar...so this is the 2nd t-shirt he bought ada gambar pistol ni. Other than that xdpt bli tshirt lain sebab sume jual stadard size sampai L je..xmuat! laki aku tinggi dan ada aset sket kat perut..huhu...

Pastu pusing2 aku belek2 wallet...mmg hajat nak bli...wallet aku dah ranap habis.Dah bapa kali survey last week kt area opis...tp memandangkan budget ada sangkut sket coz of few things..aku diamkan aje..tapiiiii tibe2 laki aku offer..kalau nak abg belikan...tp tak tau napa xsampai hati nak mintak..lg pun design tu xberapa menepati citarasa aku.aku ckp nanti la dlu...dia mcm frust...dia tau aku nak...

Pastuuuuu gi kat next kedai...aku tgk ada design yg aku btul2 kenan...aku sengeh2...dia ckp amikla...yahuuu!!

Cantik tak? cantik kan? cantiklaaa...

Tak sedar diri ni...setiap lorong diharungnya...bila balik terkejut tgk jam kt keta da 3.30 camtu..balik tlg hubby packing bag plak...dia gosok then aku packkan masuk bag. Dia nak outstation..end up kol 4.30 br tido...kol 6pg dah bgn...tu kejadian hari khamis mlm jumaat...ni dah hari ahad xsurut2 lg bengkak...

Expected hubby sampai sini kol 5@6...skali jadual ditunda...plus dia kena drop few others at 2 places..so aku rasa plg awal pon kol 10 la kot dia sampai... waaaa...!! da rindu...1st time berjauhan since duduk sama2, it was May...

Sob...sob...

No comments: