Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

December 25, 2010

Scary Chirstmast Eve..!

Malam semalam aku dengan husband supposed to be at our friend's house. Dia invite untuk christmast eve dinner..mula2 dia cakap suh datang by 9...then we were planning to leave the house at 9.30pm...

Tiba-tiba pukul 9.20 mcm tu dia kol cakap dia nak gi church plak..wife dia nak gi..so dia akan habis kol 12...alamatnya xjadi la kami ke sana...too late...aku dah mengantuk...then dlm lebih kurang 1pg aku masuk tido...laki aku masuk later...

Then dalam 3 lebih macam tu hubby kejut...dia kata sakit dada and belakang...aku tau ni confirm problem angin dia tu...but it never been that bad...

Aku picit belakang dia...then dada dia...then he said ok...aku pun tertido balik...then aku terjaga dengar dia terbatuk2...aku bangun blik...he was hardly breathing....rupanya dia baru lepas muntah...pity him..aku boleh xsedar...after that aku trus amik minyak yuyi sapu blkg n depat...urut sebanyak mungkin sampai dia tertido...lepas dia tertido aku pun tido...but this time aku tido duduk...takut tak sedar kalau dia sakit balik...

Source: Google
After that dalam pukul 5 dia terbangun lagi...sakit sangat...takde rasa lega langsung lepas sapu minyak...angin xmau keluar...then aku try buat air milo panas...sepatutnya hubby xbleh minum milo coz he's in gastric medication...doc tak kasi...tapi drpd aku bagi nescafe,coffee or tea lagi berangin kan? aku tawakal je la...lepas segelas milo panas aku bagi sket air suam..hubby tido balik...

We were in deep sleep until hubby's phone ringing at 9 something..after that call I asked him...ada kurang tak sakit...he said very much...owh leganya...lepas tu kami sambung tido lagi...letih sgt smlm xdapat tido kan...aku mmg takut tengok keadaan dia malam td..aku smapai dh ajak gi klinik...dia ckp taknak...Alhamdulillah pagi ni ok...cuma he's tired coz tahan sakit smlm kan...

Hopefully aku dah buat terbak as a wife smlm...love you my dear...

No comments: