Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

December 22, 2010

Makan Sempoi : Capati Segera

Aku tak tau dah xmampu nak ingat ni kejadian biler...heheh...last two weeks nyer citer gak kot..aku teringin nak makan kari daging..so masak la..then buat sambal simple..makan ngan capati segera jenama Kawan..

Aku kenal capati ni masa gi raya umah makcik belah laki aku...dia masakkan capati, dhal, sambal...aku layan baik punyer...pastu aku puji la capati tu sedap...makcik ckp pakcik yg masak...oh kagum...skali dia tunjukkan pek capati segera tu...wakakakak...

Eh tiba2 rasa mcm dah citer ni.. @_@...dah ke??

Apa pun ni yg aku masak...haha!! erk..xklaka pun.. =_="






Tibe2 cam terliur nak lagi...sambal ada lagi baki aku buat semalam...kari mana ada...huhuh...!!

No comments: