Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

December 29, 2010

Layan Perut: : Hailam Kopitiam

Semalam aku EL...sebab...? Aku letih gilerrr...badan rasa mcm benyek...macam mana nak explain ek? Lesu la kiranya...so aku sambung tido then sms bos n HR bg tau aku EL xsihat...aku rasa sebab lately dah mula tidur tak berapa kualiti. Sebab tiap kali nak alih position mesti terjaga...maklumla kena adjust perut...kalau aku main pusing kang baby kt dalam kena turbulance plak...hehe..!

Pukul 11 baru bangun...itu pun bermalas2an dulu...then breakfast...baru mandi. Lepas mandi baru la sidai baju then lepak2 depan tv ngan laki aku. Laki aku kalau aku cuti je dia pun cuti la kan...heheheh...

Dalam pukul 1 mcm tu kitorg kuar gi visit our bapak angkat. He was admitted the day before...suspected heart attack but it was not...he did few tests included test to diagnose whether he has cancer or not. He's clear so petang smlm jugak he's been discharged then terus ptg tu pegi genting okayyy...! boleh??

Lepas tu straight we went to perodua service centre...dlm kol 3.30 sampai sana...the staff told us dah penuh.. =_=. Then we told that guy that his boss (yang tibe2 jadi kawan sejak beberapa bulan lepas) said boleh dtg..lepas dia confirm ngan bos dia. trus amik kunci dan bwk keta ku ke dalam workshop...tak sampai sejam siap okay...! kelass...

Lepas dah terbang duit service keta terus rasa lapaaaaarr...lagi intention nak ngabehkan duit..ekekek...kami ke Hailam Kopitiam...we had this...

 Air teh bunga...ku punya...uhh...nyamannn...siap kunyah2 bunga..


 Air limau+asam boy...hubby's..our fav..


 Both of us had 1/2 boiled egg...ohhh masyukk...aku mmg suke...

Nasi Ayam Hainan...sodappp jugak...pueh hati..

Laki aku nye aku lupa nak snap sebab nasi aku sampai dulu...so aku tengah kesedapan makan...terlupa terus okay...he had nasi goreng tomyam...dia kata sedap...tp tak kena kat tekak aku. Rasa mcm terlebih masam...Ni dah dua kali dia makan nasi ni...

Balik tu jalan dah xbalance...perut tegang...hahah!!

No comments: