Sya dan Hubby

Daisypath Anniversary tickers

Permata yang ditunggu...

Lilypie Pregnancy tickers

Iklan sket..

December 30, 2010

Persiapan untuk bersalin

Sepanjang aku mengandung ni...setiap kali timbul persoalan aku akan google atau tanya org2 yg dah berpengalaman...xkesah la even dia muda dari aku pun. Pengalaman tak kira umur kan? 

So macam2 la guideline yang aku dapat..Alhamdulillah...

Malam ni aku spacking bag baby...bag nye takde lagi...tapi dah kumpul brgnya setempat...bag untuk aku esok malam plak...step by step...heheh...

Petang tadi afterwork aku gi Manjaku...bli ni... 


Yang gedobok tu set bantal dan bolster Doraemon...ang...ang...ang...ekeke...my hubby suka Doraemon...so aku rasa he's gonna like it...Dia tak tau lagi aku bli pattern ni coz aku sampai2 je umah tadi just salam2 tepi keta the he off to badminton..Then depan kiri skali tu minyak yuyi, bantal (lagi...) dan hair brush.

Aku bli bantal lagi satu tu sebab aku rasa mcm comfy ade lubang tengah2 tu...yg doraemon xde pattern gitu...so aku bli la dua2..hehe...

Debaran semakin menghampiri...huhuhu...insyaAllah esok aku share skit2 petua yg aku dapat k..

2 comments:

norh said...

semoga segalanya dipermudahkan untuk awak ye :)

Sya said...

Thanks.. ;)